US

US

Tuesday, 14 July 2009

Tag by Cambes... best ke ?? hihi

1.Berapa berat dan ketinggian anda sekarang?
berat badan ?? hmm.. sgt berat.. huhu.. tggi.. 1.6+ sumethin kot.. lupe da!

2. Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? usia anda pada masa itu?
mesti la skrng kalo.. ikot pola pertumbuhan org laki kan... nie la time dier ktrng membesar dr pompuan.

3.Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? Dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
hm... makanan pill kurus bdan kot.. haha.. tk de la.. ak ad mslh penghadaman skit.. so tu untuk senang 'braek'

4.Berat paling rendah yang pernah anda dapat? Usia anda pada ketika itu?
ntah la.. mestila time baby kn ?

5.Anda pernah sertai program pelangsingan? Nyatakan kejayaan anda?
tk de pun.. pndi2 train untk nek kn stamina ade la..

6.Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda yang paling terendah?
banyakkn bersenam

7.Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
STUDY-STUDY je ke.. mane tk tembam..

8. Apakah target anda untuk kurus selepas ini?
bwh 60 wahaha..

9.Miliki gambar anda dahulu dan kini?
ad..

10. Sila upload ok?


before


after

after and after dat..


Kawan-kawan yang anda ingin tag 'cabaran langsingkah daku' ini adalah:
-alia syahida
-tiennz
-edy
-aqway
-cyrus
-khairun
-pieq
-ucup
-khairul
- tukang tulis
- mimie
- mardi
-faiqah

Sesape yang dah buat abaikan la ye..
n sape2 follower yang nak buat,buat la ye..
thanks

3 comments:

cambesje said...

bkn cambest tp cambesje.. hahaha~~ mst la bes~~

CiKaLi said...

haha..
no komen..

aqwang said...

mcm mcm...hak3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

.