US

US

Monday, 13 June 2011

"Saya tidak sekejam itu" - Berita Tiap Mingguan (12/06/11)

PENANG - Gosip mengatakam orang biasa bernama Cikali telah menular diseluruh laman2 FB
mengatakan bahawa beliau dikawenkan dengan pilihan hati yang ber-asal dari kelantan... Krew melodi terjah untuk mendapatkan penjelasan..


"Saya tak sekejam itu, kalo saya kawen confrim2 la.. jemput dan khabarkan kepada semua orang"

haha...
gossip yang menjadi tanda tanya siapakah yang berkahwin adalah misteri...













heheh.. ok2 la... sape yang kawen ??

abg cikali la....
dier kawen ngan mek klate...

cikali ??
pengapit je.. tp pengapit tak nak kalah...

of coz la ngan abg sendiri kot.. hehe...
tula.. kan...
haha.. nak wat kejutan kat korng abis sume ingat cikali yang kawen...


malu I tau~..

maap kalo ade yang terase ke pe kann... pic ?? 
jap2..

gambo tunang tak ade.. sebab ade ngan adik cikali..

nie gambo nikah nyer...


Selamat La.. abg saye (Wan a.k.a We) ngan kak ina...

jumpa di opis masing2 nie.. kak ina keja kat sebelah opis abang..

berkembang la lagi.. family cekmat yee...


hahah.. da puas ? hehe.. bukan cikali kawen laa...
nie plak waktu bersanding..

taraaaaa... kami beradik.. tu haa..
tugas cikali.. 1st time kot jadi pengapit.. kekok kot..

yang penting sorg NOT-available..
sorg g SGT-available..

muhaha.. cepat isi borg hehe..

my family is getting bigger.. im getting smaller kann..
kann.. muhaha...

ok la..
arap2 takde yang frust2 ek cikali kawen (hahah.. ayat tak ley blah)..

hehe.. cau.. salam..

last pic post..

my and my bro.. will always.. k..

menjawap entry yang lalu :
1 - ok siap.. - cikali ingt nk jumpe member2 kat sane tapi tak sempat. yang belah pompuan tu cikali ingt kan abg cikali ye...

2 - Kami bakai bersatu dan dipisahkan.. dalam entri nie cikali maksudkan yang keluarga cikali bakal bersatu ngan keluarga satu g.. dan yang dipisahkan adalah abg cikali yang akan stay kt kelantan sebelum kenduri sni plak.. hehe... lupe plak.. 2nd last kami sebagai bujang la.. maksudnya.. cikali ngan abg cikali.. pasnie yg bujang cikali je.. hehe

3 - 1st time - ape yg mendebarkan cikali ialah.. nak tgk abg cikali nikah.. pas2 ditugaskan jage video cam.. ayoo... hehe..

4 - Selamat Sudah jodoh dipertemukan.. nie diantara abg cikali ngan pilihan hatinya.. hehe
 
 

7 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

cikali,

1 ja yang tak lengkap...awat tak pakai songkok??

kalo x mesti lagi smart

CiKaLi said...

tu la.. tertinggai.. huhuhuhu~

Nur Hawa Mohd Zin said...

ingt kan kejam tadi..nak bunuh dan kerat2 cikali...hahah...tak pe kalu jadi pengantin semoga cpat seru sampai :)

cik pulau said...

laaa..abang ke yg kawen..
tahniah buat abang yer..
mek kelate duk mano tu???
lalala~

ili_kiota said...

ahhah...mane bley cikali kawen xgtaw hambo..kawen jange lupo bgitaw taw!!~~kalu x owg tuntut kenduri

cambesje said...

haha.aku ditipu rupanya~
igt ang lupa kat aku~

CiKaLi said...

GKSB : tula... tertinggai kat penang.. hehe

Cik Pulau : dok batu karang.. ke kerang... haha.. situ2 la..

Ili : dun worry lo.. heheh

cambest : takkan lupa memer punya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

.